Науково-методична робота

“Освічена людина тим і відрізняється від неосвіченої,
що продовжує вважати свою освіту незакінченою.

К. Симонов

Модель інноваційної організації та здійснення  методичної роботи.

Методична робота у Харківському професійному ліцеї будівництва здійснюється згідно з Конституцією України, Законами України „Про освіту”, „Про професійно-технічну освіту”, Положенням про методичну роботу в професійно-технічному навчальному закладі, Статутом Харківського професійного ліцею будівництва.

Методична робота – це заснована на досягненнях науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Науково-методична проблема, над якою працює педагогічний колектив навчального закладу це „Впровадження сучасних педагогічних технологій в навчально-виховний процес ”.
Шляхами реалізації цієї проблеми є:
•оновлення змісту професійно-технічної освіти за рахунок впровадження інноваційних технологій;
•інформаційне забезпечення;
•підвищення рівня кваліфікації та вдосконалення фахової майстерності педагогів;
•розбудова навчального закладу.

Методична служба ліцею реалізує такі завдання:

•Кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу
•Створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників.
•Проведення системи методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, виявлення перспективного педагогічного досвіду та участь у його вивченні, узагальненні та впровадженні.
•Впровадження, апробація, ДСПТО, розробка та впровадження нових навчальних програм, розробка навчальних та методичних посібників, робочих зошитів, тощо
•Вивчення та впровадження в навчально-виробничий та навчально-виховний процес новітні педагогічні та виробничі технології
Одним із провідних механізмів управлінського впливу в інноваційному навчальному закладі є створення колективу однодумців (команди), де виникає взаємодія, взаємовплив, взаємовідповідальність. Саме в процесі методичної роботи, коли формується і вдосконалюється професійна компетентність і педагогічна майстерність, створюється такий колектив, що орієнтує свої професійні потреби на результативну діяльність.
Керівництво методичною роботою проводиться з дотримуванням відповідних принципів:
всезагальності, комплексності, цілісності й системності, максимального цілеспрямування, актуальності, єдності й доступності, практичної спрямованості, вибору пріоритетів у змісті.

Загальну організацію методичної роботи у Харківському професійному ліцеї будівництва здійснює директор. Безпосереднім організатором методичної роботи є методист. Конкретну методичну роботу з різними категоріями педагогічних працівників проводять заступник директора, старший майстер в межах своїх функцій.

Методичний кабінет ліцею є організуючим центром методичної роботи з педагогічними працівниками. Діяльність методичного кабінету визначається змістом загальноліцейної методичної роботи і методичних комісій, які працюють у навчальному закладі.

В Харківському професійному ліцеї будівництва:

• створені умови для підготовки педагогічних працівників до навчальних занять і позаурочних заходів;
•проводиться індивідуальна робота з педагогічними працівниками;
•надається допомога з самоосвіти,
•здійснюється узагальнення, пропагування та поширення кращого педагогічного досвіду;
•проводиться інформаційне забезпечення педпрацівників з проблем професійної освіти, педагогіки, психології, систематизація методичної інформації;
•проводяться виставки по забезпеченню педпрацівників необхідною інформацією;
•проводяться педагогічні заходи: методичні конференції, семінари, педагогічні читання, майстер-класи, обласні методичні заходи тощо.

Також в ліцеї створено інформаційне забезпечення для уможливлення переходу навчального закладу до роботи в інноваційному режимі (поповнення науково-методичною літературою, передплата широкого кола педагогічних та професійних періодичних видань, користування мережею Інтернет). У розпорядженні педагогічних працівників: комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет; принтери, сканери, проектор.
Оснащення та оформлення створює всі умови для ефективної підготовки педагогів до уроків та позаурочних заходів, для здійснення самоосвітньої діяльності.В ліцеї практикують інноваційні форми методичної роботи: методичні „мости”, методичні „посиденьки”, методичні конференції, круглі столи, виставки методичних матеріалів «Наші творчі здобутки» тощо.

________________________________________________________________________________________________________________________________

30 червня 2017 року відбулося засідання педагогічної ради.

  

  

19.06.2017 відбулося засідання педагогічної ради Харківського професійного ліцею будівництва

Головне меню
Публічна інформація
Корисні посилання
Календар
Жовтень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Вер    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Сторінки сайту