Сторінка психолога

Практичний психолог

Пятак Наталя Миколаївна

Освіта:

Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, спеціальність «Психологія», спеціалізація «Практична психологія»

Психологічний супровід розвитку учнівської молоді здійснюється з метою створення в освітньому закладі умов для максимально успішного в даній ситуації особистісного розвитку, навчання, адаптації і соціалізації учнів.

Головними формами діяльності практичного психолога є:

  • психодіагностична і консультативна робота,
  • корекційно-відновлювальна та розвивальна діяльність,
  • педагогічна просвіта,
  • організаційно-методична робота.

Проблема, над якою працює практичний психолог: «Формування розуміння учнями  своєї особистої ролі в своєму розвитку та самовдосконаленні».

Цікаво Емоційний інтелект. Що це і як його розвивати

Батькам та педагогам 35 способів похвалити підлітка

Учням Підвищуємо самооцінку. Практичні поради

Учням про самооцінку

Емоційний інтелект

35 способів похвалити

 

До Міжнародного дня людей з особливими потребами

03 грудня 2018 року з учнями Слобожанського регіонального центру професійної освіти були проведені групові просвітницькі консультації, спрямовані на привернення уваги до проблем людей з особливими потребами, захист їх гідності, прав та благополуччя.

Семінар практичних психологів

09.10.2018 у Слобожанському регіональному центрі професійної освіти відбувся обласний семінар-практикум для практичних психологів ЗП(ПТ)О області за темою «Роль психологічної служби щодо організації превентивного виховання учнів ЗП(ПТ)О». На семінарі були розглянуті актуальні питання створення навчального середовища, що сприяє успішному розвитку учня.

Психологічний тренінг

Сьогодні пріоритетом держави у сфері протидії торгівлі людьми є активізація профілактичної роботи, спрямована на розвиток правосвідомості молодого покоління, формування його активного, адаптивного життєвого стилю, відповідальності за власне життя, умінь об’єктивної оцінки суспільних небезпек.

Психологом закладу проведено чергове заняття програми виховної роботи з підлітками з питань протидії торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція».

Вправи, що виконувалися на занятті сприяли розвитку у підлітків самоповаги, почуття особистої гідності, формуванню навичок поведінки у ситуації, коли порушується особистісна гідність.

До Дня захисту дітей

До Дня захисту дітей психологом Центру спільно з майстром виробничого навчання для учнів групи 1-КК було проведено розважальну програму.

Конкурси сприяли формуванню здатності до міжособистісного спілкування, вмінню знайти правильний вихід із запропонованої ситуації, творчого та нестандартного підходу до вирішення завдань.

Робота в групі також стимулювала позитивне ставлення до себе, усвідомлення власних сильних і слабких сторін.

Тренінг «Будь впевненим у собі»

Для більшості підлітків, які відчувають невпевненість у стосунках з однолітками, характерна відсутність навичків взаємодії з іншими. На заняттях тренінгової програми «Будь впевненим у собі» підлітки не тільки отримують знання про те, як спілкуватися, а також тренуються у застосуванні різних способів поведінки, оволодівають навичками ефективного спілкування.

18.05.2018 відбулося чергове тренінгове заняття.

Бесіда з учнями «Гострий стресовий стан: що робити?»

Наприкінці ХХ та на початку нашого століття відбулося багато  катастроф. Екстремальні, кризові, травмуючі і надзвичайні ситуації відбуваються досить часто у різних куточках світу. Велике значення мають знання психології поведінки людини в цих умовах. Діяльність людини в особливих і екстремальних умовах часто супроводжується виникненням стресу. Тому інтерес до психології травмуючих ситуацій у сучасному світі неухильно зростає, як серед дорослих людей, так і серед молоді. Учні повинні бути обізнаними, щоб зрозуміти свій психічний стан або іншої  людини, яка переживає або пережила травмуючі обставини, та знати методи та прийоми психологічної допомоги в екстремальних ситуаціях.

У рамках Тижня психології,  у День цивільного захисту – 24.04.2018, з метою забезпечення учнів знаннями, які дозволять зрозуміти специфіку та особливості психічного стану людини у надзвичайних ситуаціях, психологом Пятак Н. М. було проведено з учнями бесіду «Гострий стресовий стан: що робити?», під час якої розглянуто психофізіологічні причини стресового стану, можливі емоційні реакції, такі як апатія, ступор, агресія, рухове збудження, марення, нервове тремтіння, плач, істерика та способи їх подолання.

Головне меню
Публічна інформація
Корисні посилання
Календар
Грудень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лис    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Сторінки сайту